نامه ای به دانش آموازنم سال 7 - 1396

خرید بک لینک

نامه ای برای دانش آموزانم

شاگرد عزیزم سلام

این نامه را برای تو می نویسم

تا بدانی که برای من عزیز و گرامی هستی

می خواهم با خواندن این نامه

به محبت حقیقی و عشق من پی ببری.

می خواهم بدانی که

در فکر و ذهن من برای تو جایی هست

و برای همیشه مال توست.

می خواهم بدانی که

آینده و سرنوشت تو برای من مهم بوده و هست

می خواهم بدانی که نقش آفرینی و تاثیر من در سرنوشت

آگاهانه و دلسوزانه و هدفمند بوده است

می خواهم از صمیم دل بفهمی که

من خوشحالم از اینکه درباسواد کردن، موفقیت، پیروزی و پیشرفت های تو سهیم هستم

دانش آموز عزیزم

من همیشه مواظب تو بوده ام

و هر لحظه برای تو کوشیده ام

و برای تلاشها و زحماتم چیز خاصی از تو نمی خواهم

فقط آرزو دارم تو نیز در مسیر زندگی

در هر کار، شغل و موقعیتی که هستی

در قلبت،

در فکرت،

در ذهنت،

و در اعمالت،

مثل یک معلم سخت کوش عمل کن

مثل مورچه باش

از رویارویی با مشکلات نترس و هراسی به دل راه نده

عقب روی نکن

با تکیه بر آینده نگری و مثبت اندیشی

و با تمام قوای خود بسوی مشکل بشتاب

و مشکل را چنان بکوب که نابود شود

البته قرار نیست همه ی مشکلات و سختی ها را نابود کنی

بعضی هایشان یار و همراه همیشگی زندگی هستند

و باید با آنها کنار آمد بدون اینکه یاس و نومیدی به دل راه داده باشی

همیشه مواظب عزت نفس و اندیشه های خود باش

تا فرومایگی نکرده باشی.

از تو می خواهم به همان اندازه که غم را گرامی میداری و غمگین می شوی

خیلی بیشتر از آن به شادی ها بپردازی و شادی گستر باشی

بدان که تبسم معجزه زندگی بشر است

هیچ هزینه ای برای تو نخواهد داشت

ولی منافع زیادی به بار خواهد آورد

پس همیشه مواظب لبخند کوچک باش و فراموشش نکن.

تحمل کن تا دیگران بتوانند در سایه مهربانی ات

آرامش داشته باشند

تحمل کن تا دیگران

از تو بیاموزند تحمل کردن را.

از تو می خواهم مواظب دیگران باشی

انسانها را فراموش نکنی

و برای دیگران بکوشی

و دستشان را بگیری

می خواهم باور کنی که بعضی ها واقعا نمیدانند که چه باید بکنند

باید دست آنها را بگیری و برایشان دقیق باشی.

باید در خاطرت باشد که گرمی دستان دیگران

همان رمز حیات و جاودانگی

و همان راز جوانمردی و مردانگیست

هیچوقت دستانت را خالی نگه ندار

دستانت را پر از حرارت کن

حرارتی که عشق را زمزمه میکند و برای دوستی و مهربانی

و برای انسان بودن لازم و ضروری است.

از تو می خواهم مثل قلب یک معلم باشی

دلسوز، سخت کوش، مهربان، خوش بین، پرانرژی، شاد، خندان، وفادار و با صداقت.

دوستت دارم . شهناز خشوعی اصفهانی

کلاس اول دبستان طاها اصفهان...

ما را در سایت کلاس اول دبستان طاها اصفهان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: شنبه 12 آبان 1397 ساعت: 5:03

صفحه بندی