با توجه به برگه ای که از طرف مدرسه به دانش آموزان داده شد .بچه هافقط روز شنبه ،یک شنبه ودوشنبه ی هفته ی آینده به مدرسه می آیند .تا بقیه ی روزهای تابستان را بتوانند به کارهای مورد علاقه ی خودشان بپردازند.در این جلسات باقی مانده املا وریاضی در دفتر کلاس کار می کنم به همراه داشته باشند.کسانی که امروز سر به وبلاگ زدند لطفا به دیگر دانش آموزان هم خبر بدهند من فراموش کردم کتاب انیشتین کوچولو را ببینم برای روز شنبه تا صفحه ای140 کامل باشد وبه مدرسه بیاورند.این قسمت در تاریخ 23 مرداد اضافه شد
این آخرین نوشته ای بود که برای دانش آموزان سال 1396 گذاشتم
از همکاری صمیمانه ی شما خانواده های عزیز تشکرمی کنم. التماس دعا
کلاس اول دبستان طاها اصفهان...ما را در سایت کلاس اول دبستان طاها اصفهان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 30